4life-and-love.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

4life-and-love.com

toooooooooooooo u

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اطول نطه في العالم

كاتب الموضوعرسالة
messi
Admin
messi

اطول نطه في العالم Empty
مُساهمةموضوع: اطول نطه في العالم   اطول نطه في العالم Icon_minitimeالأحد ديسمبر 13, 2009 12:14 pm

كان فى واحد ومراته متجوزين بس للأسف عدت شهور وسنين ومراته محملتش الراجل زعل اوى نزل اعد على القهوة واعد يفكر يعمل ايه يعمل ايه ملقاش حل
راح واحد شافه مضايق كده وزعلان فسأله قاله انت مالك فى حاجة مزعلاك قاله ايوة مراتى لحد دلوقتى محملتش ومش عارف اعمل ايه راح الراجل قاله بسيطة الحل سهل اوى انا مراتى كانت كده ورحنا للراجل وقالها على الحل قاله الحقنى بيه راح الراجل قاله بس هو بعيد اوى رد عليه وقاله مش مهم المهم الاقى عنده الحل
المهم الراجل وصفله السكة
فراح وطلع جبال ونزل جبال وعدى بحار ومشى فى صحرا وعدى جبال تانية ووهو ماشى لاقى جبل عاااااااااالى اعد يطاع يطلع عليه علشان يستريح فوق ولما استريح نزل تانى علشان يكمل الطريق المهم فى الاخر لقى جزيرة قال اكيد هى ديه الجزيرة اللى الراجل قاعد فيها وفعلا طلعت هى فكلم الراجل وقاله على المشكلة
الراجل قاله انا عندى الحل انا حديك قرد ولما تروح لمراتك ادبحه وخليها تشرب الدم بتاعه قاله ماشى وأخد القرد ومشى ووهو راج طلع جبالى ونزل جبال وعدى بحور وطلع فوق جبل عااااااااااالى علشان يستريح ونام فوق الجبل ولما صحى من النوم ملقاش القرد راح رجع للراجل تانى وعدى الجبال والبحور وراح للراجل وقاله القرد هرب منى الراجل قاله مش مهم انا حديك واحد تانى راح عطاله واحد تانى فأخده ومشى وعدى الجبال والبحور وطلع فوق الجبل العالى تانى ونام ولما صحى القرد ضاع منه راح رجع للراجل تانى وعدى الجبال والبحور والصحرا وقال للرجال القرد التانى ضاع منى قاله مش مشكله انا حديك قرد تالت بس مافيش غيره حاول تحافظ عليه وفعلا اخد القرد التالت وعدى الجبال والبحور وطلع فوق الجبل العالى بس المرة ديه ربط القرد فى ايده ولما صحى لقاه فأحده وراح لمراته وقالها الراجل عطانى القرد ده وقالى ادبحيه واشربى شوية دم منه قالتله طب انزل انت اعد على القهوة علشان شكلك تعبان من المشوار قالها ماشى ولما نزل بدل ما يعد على قهوة اعد على بن هههههههههههههههههههههههههه
https://asimhilal.mam9.com

اطول نطه في العالم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مصر تدخل افضل 20منتخبا في العالم
» برشلونة يتأهل لنهائي كأس العالم للأندية لمواجهة إستوديانتيس
» ريال مدريد الاسباني اغني انديه العالم لكره القدم
» امال ميسي في المشاركة بكأس العالم للاندية تزداد بعد تدربه على شاطيء
» مدرب الاتحاد السكندري:لا يوجد فريق في العالم يواصل الهجوم طوال 90 دقيقه